Lille Julafton

Just nu sitter jag och laddar för att skriva grymma julrim till mina ny inslagna paket. Det är ju nästan det roligaste, att slå in och fixa och rimma. Mitt största problem är att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på min imorgon! Jag har inte hittat någon klänning, har kollat lite på stan, och får försöka hitta något hemma som jag kan använda, som alla inte redan har sett. Det är ju faktiskt bara jul en gång om året!

Igår bakade jag och Moa pepparkakor och lussekatter, väldigt intensivt och effektivt, och jag och pappa bar hem våran julgran. Typ den största vi någonsin haft, och eftersom vi alltid går och köper den var det bara att spänna armmusklerna, stället vi brukar köpa gran på hade flyttat så vi bar granen i ung 2km. Men det gav en härlig julkänsla.

På kvällen fikade jag anna och katti, frida var sjuk men vi tittade förbi henne en kprtis och bytte julklappar innan vi skuttade vidare till Tintin. Nu är jag ägare till SÅ underbara julklappar! Rosa hemvirkade tofflor, armband, ängel och Bergdorf blondiner bl.a. Hurra!


Paket öppning och äkta lycka!

Anna övertalade mig att gå hem till henne efteråt och vi kollade på Love Actually (Hugh Grant som dansar finns för alltid på min näthinna) och pratade loss. Våran vara trogen var vi självklart massera varandra också. Jag blev så avslappnad att jag dreglade på stackars Annas kudde, tyvärr hade vi drukit glögg och ätit choklad innan så den blev brun...

tomti
Hoppas tomten kommer till er alla imorgon och glöm inte karl-Bertil!
god jul

Kommentarer
Postat av: Elin

"Våran vara trogen var vi självklart massera varandra också."
Hahahaha JHAHAHAHA MOBBAD! Typ som direktöversatt kinesiska...

Vad snygg du är som tomte!!!

GOD JUL

2007-12-23 @ 23:12:45
Postat av: fridolf

ååh jag blir alldeles lycklig! Guud vad underbar du e! Du är helt oslagbar! Jag älskar dig gumman!! å tack för jättefina halsbandet!
Ha en underbar juldag och lova att ta hand om dig ordentligt!!
Massa gigantiska julpussar till min carrie!

2007-12-25 @ 09:56:40
URL: http://muffinsmaffian.blogg.se
Postat av: seckelkudden

tro det eller ej I love you anyway...:-)

2007-12-27 @ 15:45:41
URL: http://gothenburgdarling.se
Postat av: jessika

"Jag blev så avslappnad att jag dreglade på stackars Annas kudde, tyvärr hade vi drukit glögg och ätit choklad innan så den blev brun..."
HAHAHAHA DET VAR DET ROLIGASTE JAG HAR LÄST X)
puss puss!

2007-12-28 @ 17:12:32
Postat av: The City

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 13:07:21
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: yourbestdude

waaaazuuup hallllåååå daaaaaAA update please änna!!

2008-01-05 @ 22:23:53
URL: http://gothenburgdarling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0