Frukostbilder


Här sitter vi och löser världsproblemen och äter en underbart härlig lördagsfrukost!

Närmare titt.

Jag postade äntligen mitt brev till Alva idag, det ska ända till Nairobi!

Jag åkte inte hem emellan frukosten och 95-års kalaset, utan stannade i stan. Jag hade med mig andra kläder i en påse och sprang runt på stans toaletter och fixade i ordning mig. jag var tvungen att akut tvätta min lugg med tvål och vatten, sedan användes praktiskt nog handtorken som hårfön; och jag var genast som ny igen!

Mina fynd på Ebbes hörna tidigare idag ( två LP:sar och två kassettband) kostade endast 13kr! Hur fantastiskt är inte det?    


Kommentarer
Postat av: Harald

Men!! Vad är oddsen för detta... Jag känner också en på samma skola i Kenya... Och Eric fick brev (ja, snigelpost) från henne i går. Och jag ska skicka ned brev+grispussel till en kompis i Bryssel.
Ytterst skumt

2007-10-06 @ 23:33:41
Postat av: Anonym

Ahhh vissa dagar är bara underbara.
Vilken god frulle ni ätit. Mys!!!

2007-10-06 @ 23:57:39
URL: http://kanelbulle.blogg.se
Postat av: lina

Harald: men hjälp detta är ju nästan lite läskigt...

2007-10-07 @ 17:29:57
Postat av: Alva

1.Vem är Harald och vem är hans kompis?
2.Åh vad jag saknar dig när jag ser de där bilderna! Jag hänger som en gam över brevlådan varje morgon.
3.Om du undrar varför jag kommenterar så sällan så är det för att internet här inte fattar att din blogg uppdateras! Det kommer typ 100 inlägg sällan istället för några då och då.. argh.
PUSS!!!

2007-10-09 @ 14:05:42
URL: http://alvasfloskler.blogg.se
Postat av: Harald

Alva: jag är... uhm... Donnerbarn ;)Känner lite roliga människor överallt... så även på Rudebecks.

Hon jag känner i Kenya heter Lisa Orrheim... hon i Bryssel heter Filippa Hallqvist. Jag reagerade egentligen för att jag för mindre än en timme sedan av en slump fick tag på en annan tjej på samma skola (Scandinavian School of Brussels) som kände Filippa.

/H

2007-10-09 @ 22:08:06
Postat av: Eric (titel: The)

Meh! Ballt att jag i detta skede kan föra in tre orelaterade personer i samma lista över folk som pluggar på samma skola i Kenya under samma tid...

2008-03-08 @ 22:39:19
Postat av: lina

Eric: Hjälp vad folk känner folk där, av alla ställen liksom...

2008-03-16 @ 13:57:43
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0