Mitt mission: Att bli miljövänlig

Eko-och rättvisemärkta affärer jag måste kolla upp: 

  • Minni Ekoaffair, Sveagatan 3
  • Once upon a time, Alfhemsgatan/Olivedalsgatan
  • Shelta, Andra Långgatan 7
  • Kolam, Kristinelundsgatan 10
  •  DEM Collective, Storgatan 11
  •  Världsbutiken, Andra Långgatan 13 ( mysig liten affär med allt från choklad till ljus, har bara varit där en gång så ett återbesök snart är väl på sin plats!) 
  •  Global, Vallgatan 22
  • Ekostore, Ekelundsgatan tror jag den heter..(uNderbar mataffär, som ICA men total ekologisk!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: aa, du gör nog rätt i att inte se dom, ja önskar att jag inte gjort de :P

2007-10-07 @ 15:28:52
URL: http://almgrenen.blogg.se
Postat av: Emilié

Fast det gör inte så ont faktiskt (:

2007-10-07 @ 16:33:53
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: Elin

Har inte vi varit på minnie?
Gå till once upon a time!!! det är en helt ok liten affär men hon sitter där helt själv och visar upp hela lagret när man kommer för att hon så gärna vill sälja.
Jag uppmanar alla att gå till lilla tanten så att hon inte blir så ensam :'(

2007-10-07 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0