Ett nytt band att bli groupi( hur stavas det egentligen?) till

Idag har jag varit på biblioteket och lånat böcker. Det var verkligen jätte längesen jag var där, och det var väldigt kul faktiskt. Jag hittade (tror jag ) väldigt bra böcker.

Jag har äntligen städat mitt rum! Äntligen lite omorganisering och ordning. Min garderob är också sorterad och välordnad.

Jag ska bli radiopratare!!! Hjälp! Jag ska verkligen börja öva på att prata med en fin röst. Och inte men en som skär i folks öron...

Jag har blivit groupi till ett nytt band, the color of tjock gurkmeja! Dom är så sjukt bra!!! Lyssna in dom säger jag bara, nästa musik export för Sverige! Annars är jag, för alltid, groupi till Hello Kitty bandet. Dock oklart om de har börjat spela ännu.....?

Jag har fortfarande en väldigt stark förnimelse av PAris, det känns väldigt väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

AAAAAGH! Lina glad jag blir! vår första bekräftelse som band!
vi har haft 7 besökare IDAG och det är typ 5 fler än vad vi brukar ha! har du många besökare på din blogg ellur?
jag TROR att det stavas groupie...

2007-09-23 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0