Himla skit dag

Det började perfekt, jag vaknade upp hos katti efter en jättekul födelsedagsfest, åkte in till stan shoppade lite, mötte Anna på bussen och kom hem. Då blev allt kaos.
Diskmaskinen stog mitt på golvet, för den är trasig och pappa håller på att installera en ny, jag blev jätteirriterad för jag är superstressad. Måste snabbt byta om, baka och åka in till stan igen för jag ska sälja kakor med min klass.
Pappa åken iväg och köper kopplingar och när han går kommer min syster och mamma hem. Jag bakar som en dåre, och får samm´tidigt världens utskällning av Moa för att jag inte ska med på kräftskivan ikväll.
Hon är skit sur och skriker att jag antagligen kommer strunta i jul och alla andra familjegrejer.

Allt jag gör är fel för henne, hur jag klär mig, vad jag säger och allt!!!

Hoppas kvällen blir rolig iallafall, Dea fyller år och jag bakar även en minilite tårta till henne..

Jag bjuder er härmed en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin söndag!

2007-09-30 @ 08:23:17
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Vad jobbigt det låter.. Hoppas allt blev bra sen!

2007-09-30 @ 19:19:57
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Alva

Hur kan någon ha något emot din underbara stil? Eftersom jag läser psykologi nu hävdar jag bestämt att din syster kanaliserar känslor och egentligen är avundsjuk! Har du fått mitt brev än? Kram!

2007-10-01 @ 16:28:05
URL: http://alvasfloskler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0