Paris drömmande dag

Idag iklädde jag mig basker och rött läppstift. Det känns alltid väldigt bra och inspirerande.
Jag längtar verkligen till Paris resan vi ska göra till våren, det känns som om man har ett mål med franskan och ett mål med att överhuvudtaget gå i skolan.

Rosa och fluffig action today: Jag lånade mammas gamla röda klackskor med rosetter och trippade omkring i idag. Jag fortsätter att låna dom även fast mina fötter under några välvalda timmar tvingas leva i kommunist kina. Men det gör mig så glad så det är det värt.

Kommentarer
Postat av: fridolf

du är unik! Å vi älskar dig för d!! När blir d fortsättning på våran underbara glittriga dublin flashback? längtar! puss på dig gumman!

2007-09-21 @ 08:58:39
URL: http://muffinsmaffian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0