Strumpbyxpanik...

Idag hade jag vilka-strumpbyxor-eller-leggings-eller-ska-jag-överhuvudtaget-ha-på-mig-det-här-idag panik.
Det slutade med att jag isista stump slet av mig mina hjärtan-nätleggings och ryckte år mig ett par vanliga svarta istället. Tyvärr han jag inte ta på mig dem, utan när jag sprang efter bussen fladdrade de efter mig.
Sen fick jag åka resten av vägen till skolan (cirka 1 timma med byten) i super kort klänning innan jag, likt stålmannen kunde slinka in på skoltoaletten och dressa om mig lite grann.
Under min färd som nästan naken, i jämnförelse med alla andra, såg jag att nu är det verkligen HÖST. Jeans, jeans och jacka-halsduk överallt.
Det känndes faktiskt väldigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: bea

hösten är bäst!

2007-09-24 @ 20:19:56
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: bÄstis

gummanyour my hero! naken eller inte:P

2007-09-24 @ 20:32:42
Postat av: jessica

japp den var himlarns gooo :)

2007-09-24 @ 21:06:07
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Elin

hmm... först "Under min färd som nästan naken" och sen "Det kändes mysigt"...
Men jag har alltid anat att det fanns lite blottarfasoner i dig Lina...

2007-09-24 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0