Open up your heart and you'll find love


Edwin har förstått vilken verklighet jag vill leva i; yelles verklighet. Stora paljettröjor och rullskriskor. 

Treorna redovisade sina projektarbeten idag, så därför (tack till Jitka) slutade vi 11!!! Jag och Linnea vandrade iväg till centralen och fann att båda våra bussar skulle komma om 20 respektive 23 minuter. Lösning: Frappino i solen.

När bussen väl kom fortsatte jag läsa på min engelska bok Anybody out där? och fick reda på att AIDAN ÄR DÖD!!! Eftersom jag är väldigt sentimentalt lagd grät jag resten av vägen hem. När jag hoppade av bussen, och var tvungen och lägga ifrån mig boken, fortsatte jag tänka i samma sorgeliga banor, att någon man älskar dör och man inte kan acceptera det: Anna i åttan. Jag grät alltså även när jag gick sista biten hem.
Lilla Anna, det är det värsta jag varit med om i  hela mitt liv. Jag har aldrig blivit så chockad eller tunnelseende, så fruktansvärt hemskt och ofattbart. Tack Frida för att du är saklig och vet hur jag fungerar.

Men nu har jag movat on och lyssnar på min nya favorit låt: Jason Mraz I'm yours - Så Paris. Jag hoppas verkligen allt slutar så lyckligt som han förmedlar det.
image220

Kommentarer
Postat av: Hanna

Läste nyss ut den boken. Blev faktiskt förvånad, var helt övertygad om att han lämnat Anna för hans gamla flamma, inte att han dött.

2008-04-07 @ 21:21:45
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se
Postat av: mr big

ill never leave you again my darling! ever! puss puss pusss puss puss puss puss puss

2008-04-09 @ 15:40:53
URL: http://gothenburgdarling.se
Postat av: Moi

Kan du inte uppdatera din blogg?

2008-04-10 @ 17:04:58
Postat av: Katrin karoliina

Snygging miss u so much! När vill du ses??

2008-04-10 @ 20:36:10
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: fridolf

ååh gumman ja saknar dig så himla mycke!!! hur har du det egentligen, å ja har ju inte ens fått en förstahandsstory om Paris!!! puss

2008-04-11 @ 07:53:12
URL: http://muffinsmaffian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0