dirty talk and the city



Tjejkväll i sann sex and the city anda. Hur längesen var inte det?? Öh, det var nog när vi såg sesong 6 och det var långt innan filmen, typ ett halvår sen. Hjälp. Vi saknade dig dock Katti!!! Jag älskar my girlfriends. Vilka andra skulle komma på idén att gå upp klockan 4, klä ut sig till paket och komma och sjunga för mig klockan 6 på morgonen för att hinna fira mig innan skolan börjar? Självklart med en rosa birthday cupcake i högsta hugg. En helkväll med dessa underbara kvinnor var precis vad jag behövde för att komma loss ur min mini skoldeprission som jag lyckades dra på mig under den första dagen i total ofrihet.

Räddningen börjar närma sig. Jag har nu kastat Anne Marie Börlinds produkter dit pepparn växer, hon kan ta sin ekologiska skit hudvård och låta den användas som substitut för de fossila bränslelna. För den har hjälpt min hy lika mycket som om jag skulle smetat in mig i svart råolja. Men nu är det renässans tid i mitt badrumsskåp. MD Formulations, AHA syror is the shit säger jag bara.

Nu ska jag fortsätta min rensning och sen ha möte med Lingförbundet, följt av en fika med my favorites.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Buuuhuuu. Hade velat vara med! Saknar dig så mycket. Men ska se hur mycket jag kan smita från min släkt. Pust, tär på krafterna.. haha. De åker i alla fall nästa söndag. Så garanterat efter det. FRULLE?!?! Puss, ringer dig i veckan.

2008-08-23 @ 13:04:02
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Elin

Lina dina formuleringar börjar bli vassare än de mest nässkinntjocka krönikörer! We want a pink krönika in some magasine!!!

2008-08-25 @ 22:06:37
Postat av: mr big

OKEJ non okey mi amici (eller nått)! verkligen värsta bilden!! uschhh på dej

2008-08-27 @ 15:53:30
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0