Grädden på mitt mos är tillbaka

Hemma från Ängelholm.  Har suttit på balkongen idag och läst ut min älskade bok Den trettonde historien. Det var längesen jag läste en bok som inte går under genren Chiclitt, väldigt uppfriskade för min lilla hjärna faktiskt.


Jag och Anna är återförenade. Våran oförmåga att spendera en sommar ihop har återigen visat sig men nu är det dags för andra bullar:Imorgon åker vi till LONDON! Jag fattar knappt att det är sant men det känns väldigt kul när jag övertygar mig själv att det är det. Afternoon tea, Themsen, Notting Hill, Love Actually atmosfären here I come!

ps. Bilden är från Nice och jag vet att man ser mig och min kamera. Det är inte klantigt, bara en konstnärs visualiserande av sin innersta själ. Shoes: Larger than life kallar jag den. ds.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jesus! Jag läde mig just att det inte bara finns 2 bring it on-filmer! De håller på och spelar in den femte (!!!!!) as we speak!

Finns det någon som tittar på dem?

2008-08-12 @ 11:43:22
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Katrin

Babe! Jag är hemma nu. Är ni hemma? Saknar er så mycket! Lust för söndagsbrunch? PUSS, vill du ringa mig när du ser det här. Vi har så mycket att prata om.

2008-08-16 @ 15:03:28
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0