Jag behöver tydligen nycklar


Ännu en parkbänk i ett kroniskt regningt land, mitt i sommaren, under ett prickigt paraply med en burk disskuterbar mat.
Det är såhär mina sommar börjar se ut nu... Men som mottot lyder, var det än gäller:
Jag lägger hellre de här pengarna på en ny tröja på primark än.... (fyll i vad du vill mat/taxi/buss/hotell/flygbiljett/gåföreikönprivilegier)

Min bukspottkörtel är svullen, så jag tuggar på citron för att öka saliv tillförseln (men varför den svullnar är det ju ingen männsika som kan svara på). Men jag är ägare till en pimpad loggkalender och ett Nobody puts baby in a corner penkit.
Kan intte vara mer redo inför trean.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Lina gud vad jag saknar dig. Såfort vi kommit igång med allt (med andra ord när min söta mormor och morfar åkt hem och jag är fri) måste vi umgås HELA tiden. Gud saknar dig sjukt mycket. Jag vill äta frukost, shoppa second hand, gå på musée (hihi) och ha långa middagar. Fab höst med andra ord! Puss sötast.

2008-08-21 @ 14:47:39
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Fridolf

underbara människa!! du skriver så grymt bra!! åsså saknar ja dig en himla massa! (trots att vi sågs igårkväll..:P) lite plagiat på bilden dock...men man känner stämningen - älska paraplypicknickbilder på en parkbänk! ett avsnitt i vårt fabulous projektarbete kanske? den perfekta paraplypicknickmaten att avnjutas på närmaste mysiga parkbänk i regnet?

2008-08-23 @ 09:30:56
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0