Nobody puts baby in a corner



Leopard, gammaldags kärlek i fjällen och lite äkta 60-tals hollywood glamour, är det inte så livet ska vara? Inspirerad av dirty dancing har jag försökt omvandla mig själv till min alldeles egen Patric Swazy - och jag låter ingen trycka upp mig i ett hörn, inte för länge iallafall.

Gårdagskvällen innebar en super snabb total make-over på endast en halvtimma för att spontant hinna spendera kvällen med Frida. Det blev mer prat om projektarbetet och en härligt stjärnkantad kväll.

Eftersom jag sov över hos Frida, och hon började 8:20 ( tre timmar före mig), så började jag dagen med en lång promenad i stan, slottskogen och botaniska. Den blev verkligen lång, jag traskade på i två timmar innan jag satte mig på Biscuit och åt frukost i solen. Det var en perfekt morgon, lite nostalgisk när jag lallade omkring och kollade på de super duper söta grisarna och sälarna. Allt i mitt eget sällskap, det gjorde mig lite stolt. Att ha trevlig och mysigt på ett café alldeles själv är för mig en bedrift faktiskt. Smothiee, ost rågfralla och grönt chai - till ett minipris av 40 riksdaler.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Shit vad jag saknar dig lina. Vad sägs om fika på måndag eller söndag kväll? Vad sägs? Puss puss!

2008-08-29 @ 21:30:01
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0