I'd like a boy in uniform



När vi var i Skottland insåg jag många saker, bl.a. att jag vill flytta till Edinburg och att fika med Elin och Karin faktiskt kan göra mig så lycklig att jag gråter och skrattar samtidigt. Men en av de kanske viktigare grejerna var att jag verkligen fick svart på vitt att jag inte kan gå ut utan smink. Jag gick seriöst upp en halv timma innan jag behövde för att känna att jag hade tid att sminka mig. Istället för skoluniform iklär jag mig varje dag en sminkuniform.

Puder, mörk rouge, ljus rosa rouge, kajal, ljus ögonskugga, ögonbrynspenna och mascara. Inte i den ordningen, men i den mängden. Det låter ju sjukt mycket när man radar upp det så. Jag kan inte säga att jag tycker att det är jobbigt, det är faktiskt kul att mejka sig, och än så länge sover jag ju inte med sminket, så det måste ju vara lungt... :)

Idag fikade jag och Ida efter skolan, hon skulle förja med på mitt pass, så vi bestämde oss för att ta en pluggfika innan träningen. Det glömde vi snabbt så vi pratade sex, könshår och lite mens i några timmar istället. Väldigt upplyftande och befriande.

Kommentarer
Postat av: mr big

you got to luv a guy in uniform...typ en universiell(?) lag!!!

2008-12-03 @ 20:02:48
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0