Nya visioner



Jag tänkte bara berätta att jag aldrig kommer återvända till Schillerska. Jag och min nya bästis Xena ska bekämpa ondskan genom att döda istället. Mycket mer konstruktivt än skolverkets rekomendationer och mycket bättre för hälsan att vara ute i friska luften än att vara instängd i en stenbyggnad. Den här veckan har vi verkligen haft tid att lära känna varandra, och det har varit väldigt spännande och underhållande.

Imorgon ska jag mamma och Moa baka pepperkakor, lussekatter och myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysa. Riktigt gosa oss i att det är Lucia.

 

Kommentarer
Postat av: Alfakrull

Haha, krya på dig min tappra vän! Btw får jag vara med i döda-klubben?

2008-12-12 @ 17:28:41
Postat av: jessika

mwää vi saknar dig ju redan! är inte vi viktigare än xena? :'/

2008-12-12 @ 21:02:25
URL: http://fleurdepeche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0