Dagen efter

   
Edinburgarna spottar i hjärtat, turisterna kliver i det.

Utsikt över hela stan.
  
Jag och Jessika skaffade oss en ny cool stil.

Bögar finns inte bara i Berlin. De finns i alla bra städer.

Köpt:
Korsett
Superlyxiga underkläder
strumpor
väska
Ekologiskt underbart schampo, Conditioner och läppbalsam (allt från samma charmiga mrke så jag kan lukta matchat)
present till pappa

Råkat ta med mig som inte var mitt:
En grå handduk
Ett hänglås
en liten whiskyflaska  

Nu har jag tagit bort mitt gamla avskavda nagellack, tvättat och conditionerat håret, exifolierat mitt ansikte med en kräm som såg utt som silverlera, smörjt in mina torra ben med en super fet lyxcreme och kollat på SATC istället för kineskiskan. Jag har även tvättat alla mina smink borstar och packat upp allt från skottland. Känner mig som en ny fräsh människa, istället för en sunkig person som åker i ett fullknökat tåg med fett hår sittandes på sin resväska.

Om några timmar är det julkalendern!!!! Än så länge håller jag mig till Carolas julskiva som är sjukt mysig! Även om det inte gör det känns set som om det luktar glögg och apelsin i hela huset.

Kommentarer
Postat av: jessika

rosa öronmuffar till folket!



jag måste säga att jag alltid har beundrat människor som lyckas packa upp redan första dagen efter att de kommit hem. min resväska brukar ligga och skräpa i ca en månad innan jag orkar ta tag i det.

2008-12-02 @ 19:36:06
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: Karin

Aha! Ett hänglås? Kan det vara mitt försvunna exemplar?

2008-12-11 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0