Blivande tablettmissbrukare

Systers recept på jätte huvudvärk i en och en halv månadstid: 3 panodil om dagen i en vecka.
Är inte det att ta i lite?

31 dagar kvar, sen sitter vi på bussen (på luffigt schillerska vis) till Paris! Jag längtar mig sjuk. Det ska bli så underbart! Innan dess ska det klämmas in en SATC-kväll, sista avsnittet (har jag hört) spelas in på ett hotell i Paris, och vi måste ju självklar gå dit!
Filmen kommer snart och jag ser fram emot deras 320 outfits!!(det magiska alla-mvg-talet! Ett säkert teckne på succe)
Swedish super model
Jag vi Sacre-Coeur, redo att bli avmålad av en serie tecknare utan verklighets uppfattning. Han målade iallafall, för att gottgöra, dit ett Eifelltorn.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja precis! :D Man ska omge sig av fina saker, då blir ALLT mycket roligare! Materialist - javisst! ;P

2008-02-05 @ 00:27:35
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Ellis

har en ny blogg nu! :)

2008-02-05 @ 18:28:22
URL: http://hardtoexplain.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0