Jag vill bara vara kär och galen

Alla hjärtanskväll spenderade jag med Katti och middagslagade. Tyvärr såg det fruktansvärt ut. Kesella, krossade tomater, gurka och grymt mycket oliver ihoprört-ingen fröjd för ögat direkt...
Men det var gott och våran efterrätt blev suer god! Blåbärsfluff hette det, och namnet beskrev känslan av att äta det bra!
Vi åt till tända ljus, ljusets färg matchade t.o.m. maten, och lugna favoriter, och allt kändes som väldigt mycket 90-tal. Sen drog vi oss bakåt i tiden och kollade på Grease, Flashdance och Om en pojke.

I fredags fortsatte jag och Frida vårat pysslande, vi scrapbookar om våran språkresa i Dublin och det går åt väldiga mängder BR-glitter. Allt känns fantastiskt efter en sån pysseldag, och jag är så lycklig!
Sen drog jag mig i väg till Sarah och vi hade HippHipp rejoinion och skrattade åt youtube klipp. Typ sagan om det utstötta. De får mig att bryta samman.
image184
Jag vill ha en Usama Bin Laden mask!
Kan vara bra innan vi åker till Paris kanske?

Nu är det MELODIFESTIVAL!!!!

Kommentarer
Postat av: Oryx

Alla hjärtans var singlarnas dag! Jag firade med tjejbrunch på Egg&Milk med min vän Maria, och sen med tjejkväll med en annan polare - tjejfilm och choklad på det såklart! ^^

2008-02-16 @ 21:04:18
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: julie

Hej Lina!! Tyckte er mat var mkt god. Efterräten får helt klart MVG :) kram julie

2008-02-17 @ 12:20:03
URL: http://julsel.blogg.se
Postat av: Moagoa

Lina! Man kan ju undra i vilken klass du går i! Sen när heter det våran??? Sen, låt mig tänka, ALDRIG, det heter vår.

2008-02-21 @ 16:19:13
Postat av: Lina

Moa: Ha ha Moa, din tönt, sen när använder man tre utropstecken i korrekt svenska? Låt mig tänka.. Aldrig!
In your face..

2008-02-21 @ 16:37:29
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se
Postat av: anton

Robert! Robert - det är Osama Bin Laden!

2008-02-22 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0