Lyxeftermiddag

o.s.aTack, Christina! Helt plötsligt på grund av din sjukdom(?) blev dagen 2,5 timmar kortare. Jag hann hem innan gympan och kunde sitta och läsa en av Kattis favoritböcker, o.s.a, som verkligen är jätte bra. Tillsamans med mitt vaniljdoftljus, goda Yogi te och mellanmål. Det var så sjukt mysigt!
Jag har just nu älska-läsa re[junion] (<---hur stavas det??), det var jätte längesen jag läste och nu har jag åter igen kommit på hur kul det är! Inga mer tråkiga långa busstuter med endast mina egna tankar som sällskap! Hurra, jag har hört att typ 90, nånting% av allt vi tänker är EXAKT samma tankar som vi tänkte igår!
Hjälp, jag kanke kan ändra lite på den statistiken med lite böcker....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Guuuuuu, vad konstigt att vi tänker så samma tankar om och om igen. Hur tröga är vi människor egentligen ?
Fr o m nu ska jag försöka tänka nya tankar.

HJÄLP ! Det kanske blir helt tomt i lilla njuren.
Vet inte om jag vågar. Nej, det är nog inte värt att bryta sig loss från det stora massan.
Jag ska tänka mina gamla kära tankar ett par gånger till.

Tanke 1, som är väldigt trevlig:
Hur tar jag hand om de två miljoner som jag vinner nästa gång jag köper en trisslott.
(en tanke som är vanligt förkommande hos mig)

Tanke 2, brukar komma efter tanke 1:
Hur tar jag hand om den miljon som jag vinner nästa gång jag köper en trisslott.
(hyfsat vanlig tanke, som går en miljon gånger fortare att tänka)
Nu kan ni säkert "tänka" resten själva.....
Det är bara att räkna ner.
Kanske blir detta en ny tanke hos några av er medmänniskor där ute i stora vida världen.

Kramar från Ellen.

2008-02-20 @ 10:45:06
Postat av: Katrin karoliina

Åååh grymt, du gillar boken asså! :D

2008-02-20 @ 14:17:45
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: anna

hihi fast du har ju bloggnamnet som personifierar hur jag vill leva ;)
kram

2008-02-20 @ 15:32:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: p

Glöm inte ringa till du vet vilka! MAMMA!

2008-02-20 @ 16:04:12
Postat av: Gunilla, C+W mamma

Grym hemsida du har!! Snyggt!!
Kram Lina, vi hörs.

2008-02-21 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0