Mästerbakare i stövlar

cupcakes
Edwin och jag har skapat. Vi har kreeterat och visualiserat. Gjort det abstrakta konkret.
Eller något liknande.
Vi har bakat cupcakes! Äntligen. Så här blev de, och jag är så stolt. Att de sedan inte smakar gott är ju en annan sak. Mandelmassa och kristyr kanske inte blir så lyckat ihop. Men ändå, kul att titta på och göra!
cupcakes

Min älskade Anna är hemma igen och det känns så bra!
Varför åker folk man dör för att träffa bort egentligen?

carola
Carola i Andra Chansen, jag dog nästan! Vad hände? Som jag läste i någon tidning; "Det är först när Carola entrar Melodifestivalens scen som tävlingen börjar glimma."
Det är verkligen sant, precis som när Om en pojke-pojkens mamma säger; When you (läs Carola) sings it brings sun and happiness into my heart.
Alla tvivlare, Carola är fantastisk och en bögsymbol.
Att hon själv uppträder som om det inte är sant är en annan sak.

Kommentarer
Postat av: edwin

hahaha Jag smakade på de cupcakesen som jag fick med mig hem och jag kan säga att de smakade mer som scones än som muffins.. knepigt.
Men nu vet vi iallafall hur man dekorerar!
/edwin

2008-02-17 @ 21:11:42
Postat av: Hanna

Oj vad snygga!

2008-02-17 @ 21:50:07
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se
Postat av: bästaste bästis

Carola är frutansvärd!!!! gumman hur sjutton kan du se henne som en bögsymbol hon är ju emot homosexualitet!! fy skäms på dej måste jag säga melodifestivalen är en sak men CAROLA blääää men jag tycker om dej ändå. puss puss

2008-02-18 @ 12:10:33
URL: http://gothenburgdarling.blogg.se
Postat av: Linn

Gud så snygga cupcakes, ser hur proffsiga ut som helst :)

2008-02-19 @ 09:31:23
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0