Mensa

fika
Jag gjorde MENSAS provtest. Resultatet kan ses här.
Eftersom jag inte gjorde direkt succe får jag starta en egen super förening MENSAR. Det är ju å andra sidan något jag faktiskt är bra på, lite oregelbundet men det funkar. Nästan alla som vill kan få vara med.
Kraven för medlemskap:

  • svullen mage ung. en gång i månaden.
  • pms utbrott, t.ex gråt, ilska, eller dylikt. Allmän deprission funkar med.

Det jag vill ha mest just nu är ett långt café besök och att prata i några timmar om roliga saker.


Kommentarer
Postat av: Elin

Aahahah!Lina, det vi lär oss är sant eureka! jag såg just en bild från peking och under den stod det "utsikten från peace hotel i peking"

2008-03-02 @ 15:54:22
URL: http://makadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0