Mosquito Love

image153
MELODIFESTIVALEN PÅ LÖRDAG! Hurra, äntligen dags för årets absoluta tv och kultur händelse! Jag, Moa och våra kusiner, Wictoria och Caisa, ska gå på genrepet i Scandinavium och sedan åka hem och se allt igen på TV! Då kan man verkligen utnyttja tillfället och njuta hela dagen! Så härligt! E-type och The Poodels live liksom! 

I julas gav Elin Dea en låt, Mosquito Love. Den handlar om två homosexuella flugor, Mike och Tom. Den är sjukt bra och man blir helt varm i hela hjärtat. För att illustrera det hela sökte jag på "flugor av kärlek" då kom det här paret upp.. Jaja tanken är väl den samma..

Sovmorgon imorgon, det ska firas med morgonpromenad, hälsoveckan till ära! Igår blev ju dock ett undantag, fettisdag och allt, men annars håller jag mig bra! Detox te varja dag, sjukt gott. Väldigt härlig eftersmak. Ett annat te jag gillar är Kaktus te, ett grönt te som smakar kobajs. Fast på ett väldigt trevligt och gott sätt.

I couldn't fly without you in my sky, no, I couldn't fly without you in my sky.
And I don´t care that we're flies, I don't care we're both guys.
 

Diktat av min musikaliska vän Elin.

Kommentarer
Postat av: Olivia

ja, läskigt är rätt ord... =/

2008-02-06 @ 21:29:33
URL: http://bacio.webblogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

Jag hejar på Face-84, som är från Varberg! :)

2008-02-06 @ 21:40:15
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Elin

AAW, Lina, vad rörd jag blir!!
Och vilken PR!! och vilken press på mig att uppdatera!

2008-02-07 @ 09:48:34
URL: http://makadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0