One-minute-stand


Igår hälsade jag på min 4 måndader gamla syssling William. Gulligull och snuttisnutt, jag fick bära honom och var väldigt lycklig. En söt liten korv är han allt!
Dagen började så underbart med frukost med min trogna breakfast-vännina katti. Vi fikade på Egg and Milk i Linné och jag åt blåbärsbagel, yoghurt, fruktsallad och flingor som var rostade marsmellows och kaffe för endast 59 riksdaler! En fullträff. Sen vandrade vi omkring i stan ett tag och spanade lite i seconhand affärerna som kom i vår väg.
När jag lämnat katti vid vasaplatsen sprang jag på Sandra och Isabelle så vi gick och fikade. Vi har inte träffats på jätte länge och hade tydligen JÄTTE mycket att prata om, så vi fikade i tre timmar och skrattade som galningar.

Lite kändis spaning blev det också! Herregud, min kvot av kändisar har ökat dramatiskt bara denna veckan!! Hamza från Andra Avenyn intog en snabb fika på Kosmos,där vi satt, mad en manlig vän. Spännande spännande! Ha ha Isabelle bekände att hon inte missat ett enda avsnitt av denna serie! Hjälp, efter att de sänt på JULAFTON slutade jag titta. När inte ens julafton är helig för värdelösa såpor ska man sluta tycker jag faktiskt.

<-----Jag försöker lära mig att man inte MÅSTE skratta som ett psykfall bara för att det finns en kamera i närheten.
Nåt annat som väldigt oväntat ökat är mitt teknik intresse. Igår pillade jag med min kamera. Nu kan jag ställa in den på självutösare, ta svartvita bilder och allt möjligt! UTAN INSTRUKTIONS BOK!!! Jag är så stolt!

Dagens (för mig) nya ord: Ögonknull.
Titta på någon och dröma lite för sig själv. Ska användas på folk man inte riktigt kan hoppa på i verkliga livet...typ.
Genast föddes ett nytt ord av oss: one-minute-stand.

Kommentarer
Postat av: Guldregn

One-minute-stand. Haha. Vilket träffande ord =). Söt bebis förresten =). Ha en underbar kväll

2008-02-12 @ 21:18:19
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: Oryx

Åh, one-minute-stands.. plötsligt var man lite mer erfaren än man trodde. =)
Vilket underbart begrepp!

Egg&Milk verkar verkligen vara helt underbart. Jag har tänkt att ta mig dit i evigheter, men det har ännu inte blivit av. På en skala från 1-10, hur mycket måste man gå dit?

2008-02-12 @ 21:39:27
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: Trixie

one minte stand, bra ord! Hehe

2008-02-14 @ 08:25:41
URL: http://trix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0