Prinsessdrömmar

Queen bitch
En bambakilles överreagerande svar knäckte min eftermiddag, eller egentligen bara lunchen. Men, gud vad jag hatar när folk som jag är trevlig mot är daa-iga mot mig! Jag menade det iallafall inte som bitchigt att säga;
"Har ni typ gafflar här eller?"

Efter denna fadäs gick jag och Karin på stan innan hon stressade iväg till sin Stresshantering. Hon hann både köpa skor och en jätte söt klänning.
Jag vandrade vidare mot ekologinshögkvarter; Linné. Där innhandlade jag på Chinx världens sötaste linne prinsesskläning! Från början Made in Sweden! Så bra!
Jag klackade även om mina favorit rosa super klackskor inför Melodifestivalen imorgon.

Igår såg jag på gay-galan och blev väldigt inspirerad till att skriva en önskelista:

  • En skinnjacka.
  • Miss Lis skiva
  • En rosa Ipod nano
  • En Chanel 2.55. Det är okej att drömma och jag är verkligen ingen väsk-människa, men det här är verkkligen min dröm. tt äga en äkta 2.55:a. Det ända molnet på min rosa himmel är vilken färg jag ska ha den i. Jag kan likom inte riktigt fantisera om vilken outfit jag ska ha om jag inte vet det..
  • VÅR! Jag vill ha på mig tunna kläder nu!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Nej du, jag vet inte. det förblir nog ett mysterium, tyvärr :(
fin blogg förresten :D
ha det bra
kram!

2008-02-08 @ 19:48:47
URL: http://mmae.blogg.se
Postat av: Elin

Var ligger chinx?
Ha det super på schlagergalan!!!

2008-02-09 @ 12:28:58
URL: http://makadam.blogg.se
Postat av: Estelle

skinnjacka vill jag oxå ha!

2008-02-15 @ 23:59:48
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0