Walking down the street

Jag är klar! Kinesiska frågor, franska redovisning, engelska redovisning och historia inlämning! Hurra, plötsligt känns allt så sjukt mycket lättare! Jag hade inte fattat hur upp-speedat stressad jag var innan det var över.

image148

Iadg ska jag antagligen träffa Karin för någonting roligt, och imorgon ska Katti (utan att glömma för en gångs skull) och jag har pretty woman kväll. Jag har verkligen bestämt mig för att inte hata den den här gången! Hoppas det går, för det är verkligen en film jag egentligen vill gilla. Då blir filmtrion komplett; Dirty Dancing, Flaschdance och Pretty woman!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lina, när jag skulle hem idag så kollade jag vad jag hade att göra nästa vecka och blev helt chockad! det enda jag har är två franskaredovisningar på måndag, men sedan inget mer! de enda anteckningarna som stod var "ingen kinesiska och ingen franska"
YAAAAAAAAYYYYYY!!!
P.s varför hatar du den?

2008-02-01 @ 18:01:50
URL: http://makadam.blogg.se
Postat av: lina

Elin: Jag tycker den är töntig.
Jag vet det är SÅ unerbart!!!!!! Hurra hurra hurra!!

2008-02-03 @ 13:09:35
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0