We're not gonna take it

image200
En av artistvärldens, kaske endast världens?, fulaste människor. Men uppenbarligen lyckades han utomordentligt ändå. Trots sina skönhetsfläckar. Det var väl det som gjorde honom speciell...han var den fula ankungen som blev känd istället för snygg.

Jag producerar CV förfullt. Har nog aldrig sökt såhär många jobb samtidigt! Imorgon ska jag gå en rund till några stället och på torsdag ska jag på intervju hos Liseberg. Det är en grupp intervju och man ska ta med sig ett lyckligt minne från sin egen upplevelse av nöjesparken. Och sen ska vi alla, för det är en gruppintervj, framkalla nån sorts patronus misstänker jag , som ska peka ut vilka som ska få de eftertraktade kanin och cafébiträde jobben.

Igår målade jag äntligen mina naglar på hur längesen som helst och nu ska jag äntligen gå och raka benen! Det ska bli så skönt!!! Kanske kan toka till det med lite BUS när kag ändå håller på...

Kommentarer
Postat av: Minna

Lyckla till med jobrundan

2008-02-26 @ 22:44:09
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha filmen var inte alls bra kan jag lova ^^ Böckerna är sååå mkt bättre :D

2008-02-26 @ 23:29:00
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag ska också till Liseberg på torsdag, fast inte på gruppintervju för det har jag redan varit på, utan ett fortsättningsintervju. På gruppintervjun fick man först fylla i en lista med 3-5 ord som beskrev en själv, sedan tog de kort på en och sedan fick man sitta i ett rum tillsammans med 10-12 andra och intervjua varandra, berätta om sin personliga sak och minne och svara på frågor med hjälp av ord man fick tilldelade (Typ "Vad är viktigt för att en besökare ska få en bra dag på Liseberg?" och orden kunde vara "Mat & Dryck" "Säkerhet" m.m.) Sedan skulle man plocka ut fem ord och motivera varför man valt dem och varför man inte valt de andra orden. Tillsist så hade man en enskild intervju med arbetsledaren som ställde lite allmäna frågor om vad som var ens bästa/sämsta sidor. Allt tog ungefär 2 timmar. Lycka till!

2008-02-27 @ 10:45:37
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0