En stud på jorden tolkad av Brolle Jr

småttingarunderbara
Vi har verligen varit kompisar sen vi föddes. Det känns helt underbart!
Har vi inga män när vi är 40 så flyttar vi ihp och dricker varm mjölk med honung.
Varvat med unga prostituerade pojkar.

Jag håller precis ppå att plocka ihop de sista rörelserna och musiken till mitt gympa pass. Allt börjar imorgon och jag måste öva in det. Väntar på att någon snäll människa kan skicka heartbeats i mp3 format.

Inom kort måste en shoppingtur genomföras! Jag har akut klädbrist och alldeles för lång klädångest på mornarna. Verkligen inget bra sätt att börja dagen på, särskilt inte när man börjar åtta!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

we are sooooo hot!
oja jag tror jag ska dissa män hela livet för en chans att flytta in med dej, bara kolla vilken kille skulle någonsinn kunna slå dej!! pusssar äskling du gör mig så glad alltid också nu med historia prov å massa annat runt hörnet.

2008-01-15 @ 11:59:22
URL: http://gothenburgdarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0