Livet är förhoppningsvis en schlager

När jag kom hem igår hade min syster fått för sig att skulle bli musiker och släpat upp pappas gamla synt på sitt rum. Likheterna blev tyvärr lite för stora med David  i Livet är en schlager.
Nästa gång sitter hon kanske och skriver "kuk" på dominobrickor.
livet är schlager
I ett ögonblick av välvilja anmälde jag mig att vara med på skolans Öppna Dag och prata om franska sektionen. Efter det ska jag sitta i cafét, och jag tänker inte betala för de kakor jag ev. kommer äta. Det kan vara min lön.

På jullovet lånade Karin ut sin dyrbaraste och känslomässigt vackraste ägodel till mig, sin Ipod. Den var helt fantastisk. Min nya favorit låt är numera "Tell noone about tonigth, Le Sport". Helt underbar. Jag stolsdansar varje gång jag lyssnar på den.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag

2008-01-12 @ 10:41:11
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: marija

ölr hur haahaahaaaa

2008-01-12 @ 12:32:08
URL: http://marijak.blogg.se
Postat av: Anonym

haha

2008-01-12 @ 14:30:22
URL: http://mirandao.blogg.se/
Postat av: Elin

Likheterna blev tyvärr lite för stora med David
i Livet är en schlager.
Nästa gång sitter hon kanske och skriver "kuk" på dominobrickor.

Jag dör! XD XD

2008-01-12 @ 19:45:42
Postat av: psykvännen runt hörnet som inte borde blogga för hon har alldeles för mycket pluggnign att göra

haahahahhha oja any time

2008-01-15 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0