manlighet

manlighet
Jag fick 7. Medel är 110. Jag tror min gammelfarmor (95 år, går aldrig ut utan
smink och fixade rötter) är stolt över mig.

Helgen har kännts väldigt lång och härlig. I fredags hade vi ett pre-birthday party för Frida. Hon hade hyrt Romerska badet, inte ägget som jag trodde först, och det var helt fantastiskt. Det var ett eget jätte rum med pool och ångbastu och små mini rum med skynken man bytte om bakom. Det var sjukt längesen jag badade bastu och jag gick in i något slags psykosmeditativt-tillstånd.Jag fick även chans att använda min nya baddräkt, jätte randig i svartvitt, som fyndade jag och Anna när Veromoda stängde ner.
Efter Hagabadet gick vi hem till Frida och åt middag och kollade på film och sov.

Igår var jag, Elin, Linnea och Kim på Lisas musikal "Det händer inte mig". Den var jättebra och jättehemsk. Handlade om en tjej som fick cancer. Men så sjukt bra. Danserna stämde så bra och musiken och allt var verkligen jättetight. inget man förväntar sig av en ungdomsmusikal direkt. (jag tänker på min konfirmation...)

Eftersom huvudrollskillen var helt underbar kommer jag inte deppa ner mig  helt och hållet inför matte provet på tisdag. Nu har jag nåt annat att fördriva tankarna med. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, Jadå. Kim: "Men Johan (eller vad han nu hette han i pjäsen) var ju jätteelak" Totalt oförstående lina: "men, han var ju snygg..?"

2008-01-20 @ 19:25:24
Postat av: Elin

jag fick för övrigt 189 i manlighetstestet... Du är från venus jag är från mars...

2008-01-20 @ 19:28:56
Postat av: lina

elin: herregud 189!!!!!! Ska vi fira typ?hahaha jag skrattar typ ijhäl mig

2008-01-21 @ 17:25:02
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se
Postat av: edwin

haha jag fick 78

2008-01-21 @ 18:12:42
Postat av: yo bro

men men jag vill också göra:P vart????? puss på dej

2008-01-21 @ 21:45:15
URL: http://gothenburgdarling.se
Postat av: Harald

Bör jag ta det som en förolämpning att jag fick 48?

Puss

2008-01-21 @ 22:22:31
Postat av: lina

harald: haha, nagellack ger säkert inga plus poäng...

2008-01-22 @ 22:07:20
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0