Mölndal är en förort, inte en stad

Detta ska bli mitt nya mantra att mässa inför de patriotiska mölndalsborna Elin och Jessika. De räknar nämligen Mölndal som en stad...det gör varken jag, Edwin eller Karin. Mölndal är en förort till Göteborg, och inget annat. Kommer det någonsin bli en jätte klass konflikt kommer det defenitivt att handal om Mölndals stads vara eller icke vara.


Jag har pricktestat mig idag, inga nya allergier, fortsatt gräs, katt och hundkänslig. Eventuell pollensesongs astma. Mina armar är fulla av bläcksträck och ser väldigt suspekta ut.


Matte c eller inte matte c. Mitt stora dilemma. Men jag är nästan hundra på att inte välja det, ett helt år utan matte hade verkligen varit perfekt. Jag hoppas jag får Friskvård och Design, det hade varit så sjukt roligt!


Nu är det bara 2 dagar till Frida fyller 18!!!! Så coolt och underbart, hurra hurra hurra!!!!

Nu ska jag traska iväg mot vasaplatsen och träffa katti för en fika. Det ska blir så härligt att prata.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hej, jag har en gissningslek på min blogg just nu.
Spana in och var med!

2008-01-24 @ 17:49:45
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Katrin karoliina

Men det är faktiskt en stad.. det står det överallt och det är bara att fråga folket i stadshuset! hoho ni göteborgare känner er hotade av oss ;)

2008-01-25 @ 12:31:24
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: Hanna

Klart att det är en förort, och det ska mölndalsborna vara glada över. Jag menar, det smäller väl lite högre att säga att man bor i Göteborg än att man bor i Mölndal?

2008-01-25 @ 23:10:19
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0