Nytt år -Nya visioner - Nya chanser

2008
Jag har en ny kalender; jag är laddad och har percis läst om På spaning med Bridget Jones.
2008 låter fruktansvärt exotsiskt och nyskapande. Det är verkligen sjukt nytt och man har inte hunnit tröttna på att säga det än. 2008 känns som förändringarnas år. Fylla 18 året och ta körkort året. Bara att köra igång alltså...

Visioner:
*Göteborgs Varvet, under 2 timmar.
*Bli ekologisk
*Vara-snygg-året
*Äta mer alger

Handlingsplaner:
* 2 träningspass(jag är ju instruktör, betald träning hurra!) +2 jogging rundor i veckan
*Hejdå H&M hello myrorna och fairtrade, och ekologisk bomull. Hej Bodyshop och hälsokoster!
*Nya glasögon (annars känner jag mig ful hemma), personlig stil genom second hand och insperation genom livet och filmer.
*Sushi och lektioner av Frida.

På jullovet har jag avverkat följande kulturella mästerverk:
Legally blond 1&2
High School Musical 1&2
Livet är en schlager
Bridget Jones Böckerna
Bergdorf's blondiner
Några nummer av Glamour

Allt känns väldigt bra och härligt rosa. Framtiden är glittrande.
dressed
Ragtime, magasinsgatan; Karin och jag testar underbart klänningar.
Jag är kär, men tyvärr är jag ingen 34...

elin sågelin såg
elin sågarimage129
Sjuk, mer psykotisk,Elin...
Här med coolaste julklappen någonsin; en såg man spelar på!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag säger bara, titta på min vänstra fotled på bilden längst ner till vänster... och högerarmen på bilden där uppe till höger. På båda ser jag ut att vara gjord av något slags gummi...

2008-01-10 @ 18:19:11
Postat av: Karin

Åh, vågar jag hoppas på att din nya kalender är den gula som det står 2008 på? Var har du köpt den i så fall? :D Kraam

2008-01-24 @ 19:17:14
Postat av: lina

Karina: It's mine!! Jag är så glad! Den är köpt på sorbet, och alla är slut, nästa gång de kommer in är i november typ...Jag tackar mina föräldrar för att de var snabba...
Puss

2008-01-25 @ 11:06:05
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0