Om man är glad får man sociala poäng

Öppet Hus och kakförsäljning. I 3 och en halv timma. Det var jobbigt. Men sjukt roligt att sälja kakor.
Lärare skaramlar med mynt i sin ficka.
Lina: Bara fem kronor!! Stöd våran klass resa, just nu kommer vi ju bara till Åmål!! hehe blink blink
Lärare, utan skratt eller leende: Hm jag hm snart ska vi se om jag har så mycket då...öh
Lina: Är et ob-tilläggen som kommer fram nu eller?? HAHAHAHAHAHA
Han fattate ingenting. Var totalt humorbefriad.
sushi
Vid halv fyra vandrade  jag och Elin iväg för att äta...munch. (middag och lunch). Det blev sushi på Viktoriagatan, världens mysigaste ställe!!! Så underbart gott, både soppa och te ingick. Plus jättemysiga bord!

Vi åt i flera timmar, det har blivit våran tradition att babbla hur länge som helst. Men det var väldigt fördjupande samtal kan jag lova. Skitsnack och livserfarenheter. Komplex och ångest. Härligt härligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Möhö, första bilden ser typ ut som "här satt jag och åt sushi med min låtsaskompis". HAHa!
Det var två som satt och åt sushi på repet idag och jag satt och kände igen alla bitarna. Fasen vad världsvan jag kännde mig!

2008-01-13 @ 19:38:58
Postat av: Alva

Alltså, jag saknar livet ur mig när jag ser sånna här bilder. :'( Lina, du är the bäst.

2008-01-13 @ 21:39:44
URL: http://alvasfloskler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0