Powerpuffpingla

image146
Jag har äntligen tagit tag i mitt liv, jag har klippt mig! Snedlugg och slinat och blont, hejdå utväxt! Jag känner mig som men ny människa. I flera månader har det kännts som om hela världen glott på mitt håt och tänkt herregud ser hon inte det svarta som kryper ur huvudet på henne? Men nu är det över, jag är frälst.
Min vana trogen tog det fyra timmar innan jag var klar. Från kl. 9.00 till klockan 13.00. Hej och hå att klippa sig blir nästan ett en dags företag, men det är det defenitivt värt!
Jag fattar bara inte att det inte kan sluta regna?! Eftersom jag klippte mig vid krysset, istället för på torget så tog jag 23,  och fick gå mycket längre i blåsten. Tack till mitt genomskinliga paraply så jag kunde dra ner det ordentligt över huvudet. Jag gick större delen av vägen baklänges också, allt för att frissan ska stanna så bra som möjligt tills ikväll då vi ska ut och fira Frida som är 18 år idag!!!! Grattis och hurra!
Det blir alltså 3, och inte 4 uhöhöhöh, powerpuffpinglor som vandrar ut tonight! Nu är störrsta problemet vad jag ska ta på mig, och det är bara 3 timmar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh jeah! Jag har timing!!! Herregud! 4 timmar... Men du, jag fattar inte när du drar en massa interna grejer om torslanda! För
jag kommer ju från en helt annan STAD.
Ha kul idag, så ses vi imorn så jag kan beundra din kalufs! :)

2008-01-26 @ 13:33:57
Postat av: Elin

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=58297§ion=myimagegalleries&journeyId=212774

Awww, Lina, ser du vad jag ser?
(Mumin är bakum trädet) my god, internskämt!

2008-01-26 @ 17:15:26
Postat av: Elin

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=58297§ion=myimagegalleries&journeyId=212774

Awww, ser du vad jag ser?

2008-01-26 @ 17:16:36
Postat av: Elin

Oj, kom båda kommentarerna med... i alla fall, kolla på bilden längst upp till höger!

2008-01-26 @ 17:18:01
Postat av: Elin

Som vanligt totalbombar jag dig, men kolla! Jag bloggar!

2008-01-26 @ 18:20:40
URL: http://makadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0