A la maison

Fredag, det har gatt nastan en vecka!!! Herregud! Tiden gar sa fort!

Det blev ingen klubb i onsdags, pa nagot satt missade jag Adele och Yvan nar typ storre av delen av skolan gick ivag, vi satt pa en bar i narheten och stack ut huvudena lite da och da for att checka laget. Tyvarr misstanker jag att Yvan inte fattade nagonting av det som hande sa det var mest hans fel. Ha ha. Pa nagot underligt satt traffade jag iaf Malin! Vi hade pratat i mobilen tidigare under dagen. och sen traffades vi helt random. Hon hade med sig (forutom sina EFare) Marcus. Ibland kan det bli fel nar man traffas, upptacker att bada ar svenskar och tror att man ska ha nagot gemensamt. Sa ar det ju inte alltid tyvarr. Men fortsattning om honom foljer.
Donc, vi lallade ivag genom stan for att hitta nogot kul stalle, satte och och kollade pa nagra grymma hiphoppare och sen droppade A Y av for att Malin och M gick sa fruktansvart fort och varan sista tram gick om en halv timma. Vi hann inte med sa mycket mer efter det.

Igar gick jag tidigt i skolan och sen gick jag Angie och en tjeckisk kvinna som heter typ Chewzaqez, men jag sager bara du till henne, och badade och pressade. Nar jag berattade for min larare om nar jag solat forsta gangen sa han att det syntes ju verkligen inte, sa jag ser det som min uppgift att PRESSA. Iaf lag vi dar nagra timmar, och jag hann bli sjukt sugen pa ett prova fallskarms grej med bat, det ser sjukt haftigt ut!!! Sen gick vi till bion vi letat upp igar, kopte glass och kollade pa Française. Den var jatte bra och det kandes aterigen (som med Paris) fantastiskt att forsta. Efter filmen blev det crèpes i Vieux Nice, och jag ska aldrig mer bestalla in smaken 3 fromages. Ett ' centimeters tjockt lager med smalt moglig ost ar bara inte gott...

Nar vi lamnat av Du rusade jag hem med mina badgrejer, sydde upp axelbanden pa min klanning och sminkade om mig lite ( allt pa fem min) och rusade sen till baka till place Massena dar jag och Angie motte Malin och Markus och nagra EFare. Bla bla bla, sen gick vi till Check Point och har hander det ofattbara. Vi gar in och efter som M ar 91 gjorde han det inte. Yes Yes Yes, lyckliga miner fran mig och Malin, men vad hander sen? Jo Marcus BETALAR vekten 20€ for att fa komma in anda!!!! Ha ha ha vi han ta en drink innan vi behovde ga!! 23,5€ pa 10min, for ingenting. Hello???

Manniskan har ett sa stort bekraftelse behov att man bara maste ignorera honom!!! Det ar helt otoroligt!!

Idag borjade jag sent, sa jag har inte gjort sa mycket, kopt lite vykort och nya sandaler. De ar helt fantastiska med glitterormar som slingrar sig over fotterna, allt i GULD!!!

Men nu far vi se vad resten av kvallen har att utvisa istallet!!!
None
Vad ska vi gora??
Bli jatte bruna!!!!
Nar nar nar??
Nu nu nu!!!
NAR?
NU!!!

Kommentarer
Postat av: jessika

hahahaha han verkar vara en härlig person! du skriver helt sjukt roligt verkligen! vi får träffas när du är hemma från la france och jag är hemma från hp-konventet hehe! XOXO

2008-07-12 @ 00:37:25
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: p

Vad bra att du skrivit!!! Äntligen får jag veta lite mer - massor med kramar

2008-07-12 @ 09:47:19
Postat av: Malin

LOL på Marcus. Sa jag förresten att han ringde mig 22 gånger kvällen efter check point? Jag började nästan gråta, inte för min egen skull utan för hans. Tillslut tvingade jag Sara (den ena finnen) att svara på finska, och till svar fick vi bara några "ööhh öööh terve". Då trodde jag verkligen att han hade förstått hinten, men nej, han ringde dagen därpå igen. Fast nu har jag inte hört av honom på länge, han kanske har hittat någon annan "vän". Hoppas du har det magnifique sista dagarna i Nice! PUSS!

2008-07-14 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0