Mamec

Herregud, jag gar hela tiden. Till skolan fran skolan och overallt annars. Om det inte ar med lata manniskor som vill aka trammen. En tur kostar 1 € tank vad mycket pengar jag sparar!!!

Idag borjade jag skolan sent, man borjar antingen 8:45-14:30 eller 13-18. Sa jag skakade mig sjalv vaken klockan 8, och var utan for dorren vid 10. Jag vandrade ivag mot Morderna musséet och det vqr FORMIDABLE!!! Sa coola saker, pop konst och skulpturer och Yves Kein - toppen av alla verk. Sa mycket nostalgi!!!
Jag blev aven uppraggad av en vakt som ville att vi skulle traffas efter hans jobb och "boire quelque choose"? iof sag han bra ut, men han var nog lite over 30, och det kandes lite att ta i... Sa jag stammade fram ett peut-Être och avlagsnade mig. Jag ar for mesig for att mota en vilt frammande manniska, sarskilt nar jag inte direkt har nagon som sakert vet om jag kommer hem. ^^

Efter skolan gick vi och letede efter en bio som bara skulle kosta 2 €. Alla manniskor vi fragade sa olika riktningar. Men till slut hittade vi ratt, men en mystisk lapp pa dorren sa att det var stangt....for alltid verkade det som. Istallet hittade vi en annan, fast for 7,5 istallet, sa det ska vi ga pa imorgon.

Idag ska vi ut pa nan klubb/bar/Discothèque som heter Guest det ar ju liksom Chumba Chubs som spelar!!!! Gar ej att missa, ha ha. Jag och en tyska ska traffas vid "The water thing" pa plats Massena halv 12, och sen mota upp de andra. Hoppas det blir kul!!!!

Jag gor allt for att njuta av mitt eget sallskap. Det kanns som om jag ar med i en Denise Rudberg roman! Jag hoppas mitt skinn pa nasan ska vaxa som deras ocksa.... Att vara den enda som pratar svanska ( iof finns det tva andra med, Johan och Robin. Robin ar jatte trevlig och ordforande i en forening for skoltidningar dock stockholmare, sa han pratar ju som har har forstand till och Johan gar pa handels och har flip flops.....Det sager val det mesta) kanns som att vara fangad i sin egen kropp ibland. Tex nar man gar pa stan, bara saga nat utan att tanka eller overhuvudtaget krydda sitt sprak!!!! Det ar valdigt speciellt att lara kanna varandra pa ett annat sprak.

Dea kanske ska komma till Nice (det ar har jag ar jessica!!!) pa sondag!!! Det ar valdigt kanske, men Nicole sager att det ar okej for henne att hon sover over till Mandagen. Jag har ju tva sangar i mitt rum.

Det ar bara jag som bor med henna, och en annan fransyska. Hon ar SJUKT lik Charlotte Pirelli!! Jag misstanker att hon har fyllt lapparne och brosten, de ar gigantiska och hennes brostvartor ar alltid stenharda. Hon ar aldrig hemma nar jag ar det, men trevlig.

Kommentarer
Postat av: Elin

AHAHAHA! Du borde börja blogga för någon tidning, sjukt underhållande!

Och jag dör av han vakten!!! är det bara såna män som bor i frankrike!? halåå Déjà vu!

2008-07-09 @ 22:15:38
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Anonym

så udnerbara blogginlägg skriver du. Blev det något sdiskotetk? själv är jag precis hemmkommen. Jaaaa! Skinn på näsan - dont forget where you are from!!!! LOVE U

2008-07-10 @ 05:01:01
Postat av: Anonym

Du - går inte på några träffar med okända män!!! Du ska inte gå hem på kvällarna - jag skickar mer pengar. Du måste ta spårvagnen!!



Menar du att du talar franska med grabbarna?? Får du bra mat? vad det kul på klubben?



Puss

2008-07-10 @ 09:29:54
Postat av: jessika

aha, nice (säger jag sådär lite världsvant).

jag tycker du skulle träffat vakten haha! det mest närgångna jag kommit någon den här veckan (förutom albin hehe... men när jag tänker efter har jag inte kommit så nära honom heller buhu) var idag när en kvinnlig expedit på cubus kom in i provrummet och hjälpte mig att hitta rätt bh-storlek, så man får ta chansen när den finns där, haha! PUSS!

2008-07-10 @ 20:17:51
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: Satan

Kära vän, vad underhållande du skriver, och jag känner verkligen igen mig i frustrationen över att inte kunna krydda sitt språk! När kommer du hem? Kärlek! /Alva

2008-07-11 @ 11:31:49
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej satan, jag ser att du inte uppdaterar din blogg!!! Men jag kommer hem den 19juli, om en vecka typ...

Pussar

2008-07-11 @ 21:38:54
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0