Synd och staden

Salut! Salut! 
Tank er: En lang aveny som standaktigt stravar uppat mot skogsbekladda berg i fjarrad, storre delan av dem tacks av de stora husen, alla vackart utformade med massa tankar fran arkitakter. Nicolas affarerna har precis stangt men de uteserveringarna som finns i denna delan av stan ar fulla med folk. Solen skiner och efter en eftermiddag pa stranden  och ett langt harligt dopp i de gigantiska vagorna ar du helt indrangt av salt. Efter att ha lamnat av dina nyfunna vanner som bor mer centralt fortsatter du langs tramsparet for ett sjalv komma hem. Hemma vet du att det finns bade badkar? och att tanten kommer att ha lagat en god middag. I pasen du haller i handen ligger Wasa sesam kakor, vatten och La Vache qui ri detta kommer du avnjuta med franska glamour pa din egna balkong.....
Sa har jag det.
Plus att allt ar soundtrackat med YMCA.
Jag borde kanska bli filmmusik valjare? ialla fall for feelgood filmer - for detta kanns bra.

Varenda kyrka ar tapetserad med stora plakat som skriker SYND!!! Trodde jag till det visade sig att det stog synode, forhoppningsvis inte samma sak.  

De som fattar min ordvits ar jag nastan stolt over...

Kommentarer
Postat av: jessika

ååååh jag vill också!

det låter helt fantastiskt! vad är det staden heter?

2008-07-08 @ 23:02:29
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: mr big

å va bra att du har det bra snygging..ja jag lovar och svär att jag sk aleva resten av mitt liv i synd. hur skulle jag inte när varje chokladätning visar sig bli en dödssynd?? be för mig puss puss älskar dej och vet att du tar hand om dej men säger det ändå...ta hand om dej gullet La Londra väntar på oss

2008-07-08 @ 23:57:38
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com
Postat av: p

Vad mysigt det låter, vad serverades till middag. Konverserade du - bor du som enda "barnet" hos Damen. Idag är är det typ 12 grader och regnet strila ner inget ös just nu.... Må så gott

2008-07-09 @ 08:05:42
Postat av: katrin

guuuuud vad undebrart!!! njut på och ta massa bilder så får du visa senare... pouss saknar diga!

2008-07-09 @ 11:48:10
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0