Vi drog till stranden


Vi har cyklat och cyklat och cyklat idag. Hjälp! Det gick bra allting, tills vi kom till ön. Jag trodde jag hade full koll, men så var det inte, ännu värre på hemvägen! Sån liten ö, så mång felsvängar.
Men vi kom fram,  och vi kom hem och på mitten var det helt underbart! Solen stekte, vattnet var varmt och glassen var så god! Vi hade även med oss en picknick korg (eller rättare sagt picknick RESVÄSKA från 60 talet) med potatissallad, tortillas och bönsallad. Det smamkade så gott efter tusen år av cykling i backiga Bohuslän.

Jag var tvungen att cencurera mig själv lite....

Idag var även tiden inne för att fira min 18 års dag igen. Elins present! En pussmun i choklad och en skiva. Inte vilken skiva som helst utan VUXENSKIVAN! Några låtar för varje fas; pepp, riktig man, gay och även faghag delen! Med tillhörande lilla bok!!!! Jag dog, blev nästan lite lessen i ögat av rördhet! Det ska bli så grymt kul att lyssna på den, ett av spåren är även Elins egen ny komponerade låt The Navy Boys och även ett hemligt bonusspår på slutet.... uppläsning av herr varg. Mycket mystiskt... Men jag börjar misstänka vem det kan vara....

I morgon är det jobb jobbb jobb igen. Halleluja. Men jag slutar 1!!!!! JÄ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, vad man jag ser ut på första bilden! lite stolt är jag! Det är den heta mittbenan som gör det!

Har du lyssnat på sista spåret än??! Jag tycker den är så ultimat!

Snygg bikini förresten :)

2008-07-03 @ 17:14:44
URL: http://makadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0