Alva


Jag och Elin på Siesta. Moneybrother. Jag hade glömt at Elin precis zoomat grymt mycket för att ta kort på scenen...

Alva är hemma. Ett år i Afrika är som bortblåst?? Det kändes nästan lite grann så. Kanske. Men det är iallafall grymt underbart att hon är hemma igen!!!  Efterlängtad hemkomst betyder presenter och jag är nu:

  • ett jättesött armband gjort av glaspärlor av återanvänt glas
  • en jättesjal/klänning/kjol/vad man vill med ett otydligt swahilianskt budskap
  • en Koffi Annan kondom

rikare. Vi satt på hennes säng när hon packade upp ur sin jätteväska och det kändes lite som en "pusselbit som krävs för att livet ska vara helt" (jag hatar nästan mig själv) är på plats igen. 


Kommentarer
Postat av: Darth Vader

Lina lina min fina lina! Jag tycker också att det kändes jättebra! Det tog liksom inte ens två sekunder att må bra tillsammans med er igen. Fantastiska fyran är sammansvärjd och aldrig mer kluven! Yey. Nu har jag precis ätit filmjölk, det var gott och sentimentalt. vi ses snart! Puss, din afrikan i mulenheten

2008-06-19 @ 10:18:28
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0