Hemma

 Jag har jobbat klart för idag! Nu väntar jag på att Kati och Anna ska masa sig hit, vi ska baka scones och kolla på film och MYSA. En hel vecka av jobb jobb jobb, detta av vi värda. Tre hårt arbetande kvinnor.


För några dagar sen shoppde jag loss med Elin, maniskt shoppande. Jag kände mig helt vild. Nu är jag stolt ägare till:

  • ett par jeans
  • solglasögon
  • leopard sjal
  • tre par tre för 129 trosor
  • svarta capri/pirat/trekvarts byxor
  • svarta peeptå platta skor
  • bikini
  • ny mascara
  • liten reseförpacknings shower gel som luktar nejlika

Matriel lycka gör mig knäsvag. 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Varenda gången jag klickar upp din blogg så är det första asom möter mig en massa mumsiga muffins! Åh, vad läskad jag blir!

2008-06-27 @ 19:30:00
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0