Mission impossible


Peppet innan super premiären på lördag har börjat, SATC kväll hos Karin igår och den tog slut vid 02:30, min följande dag började 06:42. Efter nio timmar på jobbet var det dags för shopping.

Tyvärr misslyckades jag i mitt försök att stilla Annas önskan om chiffong klänningen för 249kr på Gina Tricot, tre affärer har dammsugits av mig och Katti; slut överallt. Ett riktigt kap alltså, som alla andra redan kastat sig över.
Jag lyckades dock hitta en klänning och Katrin shoppade loss som en galning. Fast hon fyndade verkligen, inga rea hyllor var säkra när hon kom igång.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha minst sagt. Hade ju planen att INTE spendera en krona heller. Så det kan gå! Din sexbomb-dress ska vi inte ens tala om ;)

2008-06-19 @ 21:12:43
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: fridolf

ååh underbart!!! :D

2008-06-23 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0