SATC

Jag hade blundat mig igenom del 3 i GP fram till i lördags, inga förväntningar eller annat skulle störra mitt sinne när det äntligen var dags för Premiären med stort P; Sex and the City. Och den var så bra! Det gör mig för bannad att läsa alla värdelösa recensioner som endast snackar massa skit. Produktplacering finns överallt och bara för att Carrie dricker vitamin vatten blir jag inte sugen på det, hur nära de än zommar. Tyvärr.
Det var verkligen en bra handling, ingen framtvingad krampaktig fortsättning på något som var bra för några år sen.....man blir LYCKLIG! Bara inledningen var SÅ BRA! Jag fick ett litet ryck precis innan den började, nästan som innan matte A nationella eller innan vi skulle in till Alva, men när musiken började trycktes men liksom bakåt och bara njöt!

Det var så kul också, för alla hade verkligen klätt upp sig! Det var lite som att Carrie vakade över premiären, och ingen ville fashion bestraffas av den helige ande inför alla andra...

Jag läste en artilkel om att skorna avslöjar dig, och det glittrade som bara den på Bergakungen! Alla hade plockat fram sina snyggaste skor, dagen till ära och det var snyggt!

Är det någon som vill se den med mig, en gång till? Säg till!!


Kommentarer
Postat av: Fridolf

åååååh jag blir så lycklig!!!! Jag vill inte se den med dig en gång, utan hundra gånger minst!!!!



Saknar dig gumman!!

Ta hand om dig!



Massa pussar från underbara varma frankrike - å snart ska jag hälsa på Baptist i Paris :D



Je t'embrasse! Bisous!!

2008-06-25 @ 11:02:20
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0