Bring it on

Försenad Bring it on kväll har förvandlats till High school night istället.  Eftersom ALLA video affärer tar påsken så sjukt allvarligt och har stängt, så rusade jag till Ica maxi för att vända på ALLA filmer i extra-pris-boxarna...men nada!
Hur kan man ha tusen varianter av Rocky, Scarface, Barbie och pang i bygget - men inte Bring it on (en av världens bästa filmer - definitivt en kult)???
Dagens passande outfit: Mysbyxor, slapp tröja, stora örhängen och hög truls. Jag är laddad för ett djup dyk på Berverly Hills high alltså.
image218

På vägen hem från farmor investerade jag och Moa i melodifestivalen skivan - mitt liv går mot ett allt mer komplett stadium.

Kommentarer
Postat av: Elin

Själv har jag inte gjort något idag, vaknat sent, ätit på burgerking (ja, min moral går ner under loven, speciellt under min systers dåliga inflytande) och kollat på Incredibles, vilket för övrigt är en väldigt välgjord film. Jag och Sofia satt och nördade med kommentarer som "ja, alltså, manuset är ju väldigt bra för en barnfilm" och "Filmspråket är verkligen snyggt".
Jag vill se på Kejsarens nya stil med dig!

2008-03-23 @ 22:48:20
URL: http://makadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0