Fylledag

image202
Min kära syster är idag 16 år. Mina generösa föräldrar gav henne en dansmatta. Nu är jag sönderdansad. Det är verkligen sjukt kul, och sjuktjättesuper svårt. Jag lyckades för några timmar sen få A med en stjärna, men är fortfarande på Beginners. Standard är sjukt, jag undrar hur Expert, två nivåer över är... Det kommer definitivt bli min nya motionsform, för man blir svettig!
Vi hade ett litet kalas för henne och jag kunde äntligen använda min nya klänning. Den är ny från i höstas men har kännts så vårig... Jag kände mig givmild och gav henne ett coffeecard på EspressoHouse och en tre-nummers prenumeration på Cosmo.
Igår glodde jag och Anna på festivalen med stort F och Pame-killen kunde verkligen shaka sina små hips. Charlotte Pirelli var så sjukt snygg att det var konstigt att inte scenen smälte. Så vill jag också se ut som fler-barns mamma.
image203
Snyggaste micken och snyggaste låten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, jag är verkligen helt emot dig om charlotte. Låt oss debattera om det imorn! jag är M1,M2 och M3 och du är F1, F2 och F3 så kan Christina vara våran observatör.

2008-03-02 @ 20:29:51
URL: http://makadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0