I just found what I've been looking for

mac
Mitt oranga läppstift är ÄNTLIGEN hittat! Jag har letat som en galning, i perioder dock, i flera veckor och nu är det funnet! Det låg i en låda i symaskinen. Av alla ställen liksom. Men det känns så skönt att det finns i min famn, och nu ska jag hålla hårt i det!
Paris på fredag!!! Måste packelipacka snartelisnart. Men vad behöver jag köpa????:

  • svarta strumpbyxor
  • jeans (var och provade maniskt i lördags, jag fick skavsår i händerna av alla par jag drog av och på, men allt var värt det för jag såg PETER SIEPEN i cheap monday affären. JÄ, kändis flödet håller i sig!)
  • T-shirt
  • Kjol, om jag skulle se någon
  • bh
  • puder, köper jag inte det dör jag

På erikshjälpen hitttade jag denna spåkvinna mössa. Det är något som får mig att bli kär i den.

cupcakes
Jag har bakat fler cupcakes, men denna gång med mosade hallon och philadhelphiaost, choklad och slverkulor istället för marsipan och kristyr.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vad sugen jag blev på muffins!

2008-03-03 @ 20:53:23
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se
Postat av: fridolf

ååh va glad jag e att du hittat ditt läppstift, du e så sjukligt snygg i d!! å du måste se till å ha d totally fabulous å allmänt jåättebra i paris!! Puss på dig gumman!

2008-03-03 @ 21:03:44
URL: http://muffinsmaffian.blogg.se
Postat av: Hanna

Hur jag klistrar in på youtube: först, när du valt det klipp du vill ha gå in på fliken "More" under "About this video". Längst ner står det "Embaded" och under en kod. Kopiera koden. Gå sedan in på inlägget du vill ha klippet i och klicka på "Html". Då kommer det upp en ruta med massa grejs, och där klistrar du in koden. Sedan är det bara tt klicka "uppdatera" och klippet är infogat i inlägget.

2008-03-03 @ 21:36:07
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0