Respsykos



Anaîs - mon coeur mon amor, sjukt rolig och träffande.

Jag är nervös. Jag har inte riktigt fattat det för än nu, men det måste vara Paris resan som tar ut sin rätt redan ett bra tag i förväg. En vecka i förväg: sömnproblem, sjukt mycket drömmar och nu: koncentrationsproblem och mer eller mindre konstant ont i magen. Herregud, jag fattar inte varför det blir så här, det ska bli jättekul, vi ska inte flyga, det är inte halt på vägarna..... och ändå har jag sån sjuk resfeber!
Jag har försökt bota mig, på min lediga dag(!) med high school musical klipp på youtube och det hjälpte för ett tag, men nu pluggar jag, och måste läsa samma sida tre gånger innan jag fattar vad det står eller går omkring med vilt uppspärrade ögon.
Men snart ska jag iväg och träna och då kan jag väl ta ut min frustration istället för att strirra på papper fyllda med glosor.  

Jag ska börja packa snart också, igår inhandlade jag puder (så jag behöver inte dö) och tre par svarta strumpbyxor. Jag är alltså redo för allt. 80 och 120 den, det är grejer det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0