China town



Med en darrig hand ute i stora världen, det är så det ska vara!

haahahahha idag hade vi kinesiska och de lektionerna har en verkligt märklig effekt på mig. De är som att injecera lyckhormon utblandat med alla typer av "gör-mig-hög-och-glad" piller. Jag blir liksom darrig i både hjärna och händer och tycker alllt, ALLt, är fruktansvärt roligt! Idag bokade jag och elin in våran fika dejt med vår kära grottmans-lärare kalle, där han ska berätta om hur vi ska tänka och planera vår kinaresa. Vi får se hur detta slutar. 5 december smäller det på espresso house. Jag skulle bli så glad oom skolan betalade hahaha.

Den ultimata relationen för mig just nu hade varit att få bli ett med låten Dover Calais. Den har allt och gör mig så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, för Kalle, han är ju verkligen en man. på riktigt!

2008-11-19 @ 20:12:10
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: jessika

hahahahahah den där låten sjöng vi under hela harry potter-konventet!

2008-11-19 @ 23:10:27
URL: http://fleurdepeche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0