Cirkus skottland



Hemma. Efter sex dagar av kaos, lycka och allmänna övriga hormonrubbningar (exluderat menstration som jag lyckligtvis måste meddela till mina nyinköpta stringtrosors lycka). Edinburg, sjukt vackert och jag är kär. Kär som i Paris. Defenitivt en stad jag bara måste bo ett tag i!!!

Vi åkte med två lärare som gjorde sitt bästa för att förstärka de pariodier de annars är på sig själva, och de lyckades verkligen. Komma 1 timma sent till flygplatsen, glömma väskan på perrongen och försena hela gruppen med en ytterigare timma för att hon var tungen att åka tillbaka och hämta den osv. Jag trodda jag skulle skratta ihjäl mig, men efter en stund blev "skadeglädjen" mer och mer frustration.....

Nu har jag precis packat upp. Elin och hennes pappa var så snälla att de körde mig ända hem från Säve och när jag i triumf slog upp dörren möttes jag av Carolas Julskiva, adventsljusstakar och en syster som lagade risgrynsgröt. Det känndes plötsligt så härligt att vara hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åååh jag vill höra allt! Fika i veckan??

2008-11-30 @ 18:28:29
Postat av: mr big

ååå ja saknat dej!! vill prat ringer om en stund!

2008-11-30 @ 18:31:13
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com
Postat av: fridolf

åååh lyx!! guu va underbart!! å vet du vad? ja har skickat in vårt kokboksförsök t tryckning :D heeelt gratis å allting. så stolt e ja över oss, vi e helt enkelt bäääst!!! kärlek t dig!

2008-11-30 @ 21:54:55
URL: http://muffinsmaffian.net
Postat av: Linnea

Oh, nu är ni tillbaka (: tittade på Lindas bilder, verka som det var kul :D

2008-11-30 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0