Det är seriöst redan mörkt



Jag är redan jättesömning, och klockan är bara fem! Still jätte mycket more plugg to do! Idag har jag gett mig dän på (mycket fint uttryck jag måste verkligen börja berika mitt språk med sådana, cutta bort daaa, liksom typ ja ba helloooo) att vara effektiv och produktiv idag. Jag SKA skriva klart Momo och den andra franska artikelt, sriva mer om Egypten och även bli klar med min idéeskiss till projektarbetet.

Men det ända jag vill är ju att vara omgiven av rosa skummande mjukt varmt vatten à la Badkväll hos Karin. Är det för mycket begärt?

JA DET ÄR DET! Jag vill bli en lika hårt arbetande kvinna som Blondinbella och då kan man inte sitta och bara vara lat och spionera på folk på bilddagboken. NEJ, det är det slut med NU!

TILL HANDLING!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0