Everybody dance now


Typ så här.

Precis kommit hem från gymmet, tränade Core och sedan Fame Dance med Emma. 1,5 tim härlig svettig träning! Jag mår superbt nu! Det är så underbart när man är alldeles rinnande och endorfinerna bubblar i skallen! Jag älskar att träna i klass! Fast idag var dt en gubbe som var med också, och han stog längst fram (och kunde ingenting, vilket är helt okej så länge man inte tar upp 50% av salen som han gjorde) och stänkte svett på mig, det var lite fruktansvärt. Såna kroppsvätskor vill jag helst inte dela med någonannan.

Schema:
Duscha
Laga mat
Lite läxor
Packa

-okey move that bus!
skrid till handling!

Kommentarer
Postat av: màevà (meiileure amiis de Mathiilda) !!!

HallO, ich bin Maeva ! And I love dance because i dance too. bye, bye !

2008-12-16 @ 18:40:53
URL: http://x-miiiss-lOndOn-x.skyblog.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0