Hur är det egentligen?




Stil problem... Eller stil och stil, vad är för mycket och vad är egentligen snyggt? Jag ska ju försöke skapa en bra garderob nu. Inte direkt à la Ebba, men en som fungerar så att man slipper springa skrikandes genom huset varje morgon. Men då till frågan, hur vill jag klä mig egentligen ochvad tycker jag är snyggt. Eftersom jag byter åsikter ganska ofta så borde jag fundera lite på det INNAn jag shoppar loss.

Mycket frågor i mitt huvud just nu. Jag måste helt enkelt vara Nicolais-skadad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

LINA JAG HAR SÅ SAMMA PROBLEMOS. Jag tror jag funnit det som är "min" stil men så går det två sekunder och jag kommer på att jag kanske istället föredrar det här och så håller det på. Nej, vi får reda ut dessa kläd issues!

2008-11-17 @ 15:15:16
Postat av: Lina

Härligt sister let's find it out and slå our klok heads tougether!!!! Now with the samma säger jag!!!

2008-11-17 @ 20:05:34
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: pelle

Kitty som i Kitty Jutbring (tidigare känd som BigBrother-Kitty)?

2008-11-17 @ 21:42:22
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: egoflow

Jag tycker att du ska sätta dig ner & fundera på vad som har vart den gemensamma nämnaren i din garderob hittills, även om du byter "stil" lite då & då. Så har du det som bas & lägger till nåt som du tycker känns häftigt & så kommer det hela lösa sig & bli toppen! Helt övertygad!

2008-11-17 @ 22:36:21
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0