IT'S RAINING MEN (NOT)



I brist på annat tar jag en blid när Nicloe beundrar mina hjärtanmålade naglar. Jag blir så glad av komplimanger, strävar verkligen efter att se olika ut varje dag, särskilt i håret eftersom jag tycker det gör typ hela grejen, och blir så glad om någon lägger märke till något och menar det de säger. Då blir jag varm i mitt hjärta.

Jag har verkligen haft på mig min regnjacka tre gånger de senaste 5 dagarna! Hur mycket regn finns det i himmlen egentligen? Hur mycket kan Gud/Jesus/änglarna kissa/gråta innan det är stopp?? Så idag festade jag till det med både regnjacka, paraply, och stövlar och kände mig otroligt förberedd för allt dagen hade att erbjuda!

Efter skolan fikade jag elin karin och alva på Caffe con leche och jag åt världens godaste lunch (halv fem kan tilläggas så jag var så sjukt hungrig) i en spansk jätte skål. Det var mysigt och vi fikpluggade, gick faktiskt över förväntan.  Sen lallade jag iväg (det går liksom bara att lalla när man är klädd i typ grön latex och randiga, lite förstora gummistövlar)  till gympan.

NU: DUCHNING OCH PROJEKTPLANSSKRIVNING OCH LITE SISTA FÖRBEREDELSER FÖR NA SVENSKAN IMORGON. HERREGUD FEMTIMMARS PROV,  FÅR INTE GLÖMMA FRUKT, MACKA OCH VATTEN!!!!! MÅSTE SJÄLVKLART ÄVEN TA MED ETT GLATT HUMÖR.

Kommentarer
Postat av: jessika

du är alltid jättefin, lina, hur du än gör!

2008-11-12 @ 18:34:26
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: egoflow

& jag ser ju att du är på rätt spår, mer färg & leopard & du blir en vinnare ;-)

2008-11-17 @ 22:37:39
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0